Claudiu Vereș susține în perioada 17-18 noiembrie în Bacău un workshop dedicat fotografiei de nuntă.
Sharing is caring. Know how în fotografia de nuntă
– voi pune accent pe fotografia cu viață și pe conceptul de “storytelling”, cum ajungem acolo și ce trebuie să avem în vedere;
– pentru că practica este mama învățăturii, vom parcurge împreună un eveniment complet, de la pregătirile dintr-o cameră de hotel, cununia religioasă, ședința foto până la petrecere. Subiecții vor fi un cuplu real;
– dacă ai încredere în tine vei reuși să obții rezultate diferite de la o nuntă la alta. Cât de important e acest aspect și care sunt metodele mele ce mă ajută de fiecare dată să mă apropii de oameni și să le câștig încrederea le vei afla la acest workshop;
– de la ofertare la contractare! Modul de abordare și interacționare cu clientul este doar un prag, te voi învăța să îl treci de fiecare dată cu brio;
– tehnologia ajută în fotografia de nuntă, dar nu te face un fotograf mai bun, îți voi explica pe ce trebuie să pui accent și cum să eviți să cazi în plasa strategiilor de marketing ale brandurilor de echipamente;
– cât, cum și când este nevoie să declanșăm? Aparent toți ne pricepem la un lucru atât de simplu, însă pentru mine anumite tehnici m-au ajutat să abordez lucrurile într-un mod aparte obținând rezultate cu viziune;
– “Time is money! Wasted time means wasted money means trouble!”; vom vorbi fără secrete despre tot ce înseamnă editare în fotografia mea și cum să reduci timpul din fața calculatorului;
– “Play is the highest form of research!” Ne vom juca cu lumini, umbre, siluete, reflexii pentru a-ți stimula creativitatea;
– iar la final ne vom axa pe critica de portofoliu, branding cât și pe tehnicile de marketing recomandate atât de mine, cât și de invitații surpriză, specialiști în domeniu.
Înscrieri și alte detalii:
Perioada de desfășurare: 17-18 Noiembrie 2018
Locul de desfășurare: Hotel Podu cu Lanțuri, Bacău
Cost participare: 300 euro
Telefon: 0741115042
E-mail: veres.claudiuandrei@yahoo.com
Facebook Claudiu Veres
* numărul de participanți este de maxim 15 persoane și se ocupă prin plata în avans a sumei de 100 euro, echivalentul în lei la cursul BNR din ziua tranzacției. Diferența de bani se va achita cu cel mult 7 zile înainte de eveniment.