Metode simple pentru a te promova în Catalogul Fotografi-Cameramani.ro

Fie că ești la început de drum sau profesionist, prezența în cel mai mare catalog dedicat fotografilor și videografilor de nuntă din România reprezintă una dintre cele mai simple metode de a-ți consacra imaginea în mediul online.

Odată înscris și aprobat în catalogul Fotografi-Cameramani.ro beneficiezi de o serie de modalități de promovare, descrise în detaliu mai jos. Înainte de a le parcurge, te sfătuim să te asiguri că ești autentificat în contul tău de pe Fotografi-Cameramani pentru a putea utiliza link-urile din articol.

A. Modalități de promovare pentru TOȚI membrii catalogului

1. Actualizează-ți constant profilul

Un profil actualizat la zi are mai multe șanse de a fi contactat de către o viitoare mireasă, decât un profil care arată la fel ca acum trei ani. Este mai potrivit să ai în portofoliul tău aproximativ 50 de fotografii dintre cele mai bune ale tale, care te caracterizează ca și fotograf de nuntă, decât să ai afișate 800 de imagini care pot fi greu de parcurs.

În profilul tău, în secțiunea “Portofoliu foto / video” îți poți aranja portofoliul. În secțiunea “Setări profil” îți poți completa datele de contact.

ps. asigură-te de faptul că datele tale de contact (telefonul și email-ul) sunt valide pentru a fi sigur de faptul că potențialii clienți te pot contacta. 🙂

2. Actualizează-ți constant prețul de referință

Completând valoarea reală a prețului de referință te adresezi direct publicului tău țintă și mărești astfel rata de conversie a cererilor primite. Clienții caută fotografi / cameramani în funcție de intervalul de preț în care au setat bugetul pentru acest tip de servicii.

În acest fel economisești timp pe care l-ai putea pierde discutând prin email sau telefon cu clienți al căror buget nu corespunde cu intervalul de preț în care ești listat.

Tot aici îți poți completa anumite pachete predefinite. Acestea pot include și alte opțiuni diferite față de pachetul de bază, ce-l vor ajuta pe client să-și facă o idee corectă asupra serviciilor pe care le poți oferi.

O ofertă transparentă atrage clienții serioși.

În profilul tău, în secțiunea “Prețuri“, poți completa prețul de referință pentru serviciile pe care le oferi pentru un pachet standard. Membrii catalogului care nu completează un preț de referință nu sunt listați în catalog.

3. Prezintă-ți membrii echipei

Este recomandat să încarci o fotografie reală de profil (pătrată) și să completezi numele real al fotografului / videografului. Acest lucru va genera transparență și încredere pentru clientul care urmează să te contacteze.

Este ciudat pentru un client să vadă pe site la prezentare afișat un anumit fotograf, iar la întâlnirea de dinaintea semnării contractului să apară altcineva.

În profilul tău, în secțiunea “Prezentare“, poți completa datele fotografului / videografului.

4. Completează calendarul de disponibilitate

Completând calendarul tău vei economisi timp, întrucât nu vei mai fi nevoit să răspunzi clienților ce te contactează pentru o dată în care ai deja programat un alt eveniment, aceștia primind în mod automat un mail în care sunt înștiințați că ești ocupat.

În profilul tău, în secțiunea “Calendar” poți să-ți setezi datele pentru care ești disponibil sau ocupat.

***

B. Modalități de promovare pentru membrii cu cont Premium

Probabil ai observat că posesorii de cont Premium sunt listați în catalog înaintea celor cu cont gratuit. Dar asta nu e tot! Membrii Premium beneficiază și de alte avantaje de imagine sau diferite discounturi din partea partenerilor. Despre toate acestea poți afla pe larg aici.

Pentru a profita la maxim de avantajul listării Premium vă recomandăm următoarele:

1. Obține distincții în cadrul concursurilor de fotografie / videografie pentru a fi listat cât mai sus în catalog

Ordinea listării posesorilor de cont Premium atât în catalogul general, cât și în cadrul căutărilor pe un anumit județ se face în funcție de distincțiile obținute.

Despre toate distincțiile acordate în catalog am scris pe larg aici, iar punctajul lor îl poți afla aici. Iată cum le poți obține:

a. Participând la Concursul Anual
Acest concurs este organizat o singură dată pe an. 

Înscrierile încep în luna octombrie, iar lansarea concursului este 
anunțată prin newsletter, în catalog, dar și pe facebook.

– fiecare material care va trece de etapa de nominalizare va beneficia de puncte și distincții specifice în clasament;
– fiecare material câștigător la categoriile de concurs (locul 1, 2, 3 și mențiuni) va beneficia de puncte și distincții specifice în clasament;
– fotograful / videograful anului va beneficia de puncte și distincții specifice în clasament.

b. Participând la “Selecția Editorilor”
Acest concurs este organizat pe aproape toată durata anului.

– fiecare material premiat cu “Selecția Editorilor” va beneficia de puncte și distincții specifice în clasament.
– un alt avantaj al participării la “Selecția Editorilor” este dat de faptul că multe dintre fotografiile propuse, chiar dacă nu au primit distincție în catalog, pot fi promovate în cadrul revistei WedMe, revistă online dedicată mireselor.

2. Actualizează-ți coperțile de profil 

Cele 6 coperți de profil sau videoclipul copertă sunt primele materiale ce vor fi vizualizate de viitorii clienți. Atât timp cât coperțile sunt alese dintre cele mai bune materiale cresc șansele vizualizării portofoliului de către clienți.

În profilul tău, în secțiunea “Portofoliu foto” / “Portofoliu video” ai acum posibilitatea de a-ți seta singur cele 6 fotografii respectiv videoclipul care apar afișate ca și coperți în momentul listării profilelor în catalogul fotografilor / videografilor din România sau pe județe.

3. Testimoniale

Avantajul acestei secțiuni este dat de faptul că testimonialele sunt verificate manual de către echipa noastră, pentru a fi reale și transparente. Conform statisticilor, profilele care dispun de testimoniale verificate sunt mai apreciate de către clienți.

În profilul tău, în secțiunea “Testimoniale“, ai opțiunea de a solicita o recomandare de la clienții cu care ai colaborat.

4. Linkuri către site-urile tale

Este foarte probabil ca unii clienți să dorească să afle mai multe despre tine, vizitând paginile tale personale (Site-ul, Facebook, Instragram, Vimeo etc).

În profilul tău, în secțiunea “Site-urile mele” ai opțiunea de a completa toate aceste adrese.

***

sursă foto copertă: Lupascu Photography